Livars – Ja ņem vērā, ka Tu esi arī ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs, ka tu jau ilgstoši un skrupulozi atjauno savu vecāku lauku viensētu, ka tev ir ne viena vien zirga spēka mocis, ar kuru pamanies arī pa Eiropu paskraidīt...Un, kā jokojot, manu rollerīti apzīmēji tikai par – motocikla izstrādājumu... Un, ka tev ir labs fotoaparāts ar visai labiem stikliem un taisi visai labas bildes, ka tu pamanies vēl mani pa visu Latviju izvadāt, kad man ir uzstāšanās... un vēl, un vēl... Es nezinu, kā to var viens cilvēks iespēt... nezinu! Jā, un vēl – "Mazā kavalērija", kas tā ir par kopību!?
Didzis Rāgs – Es necentīšos izgudrot jaunu divriteni, tamdēļ atļaušos citēt tekstu no „Mazās kavalērijas” emuārā: "Ceļojoša, darbīga, muzikāla un iedvesmojoša draugu un domubiedru kopa, kura dodas apkārt pa Latvijas mazajiem nostūriem, lai kopīgā darbā vienotu un iedvesmotu cilvēkus radīt kaut ko mazu un skaistu." Daļa pamatidejas ir aizgūta no Imanta Ziedoņa, savulaik aizsāktās koku grupas pamatprincipa – "darīt Latviju skaistāku".
Livars – Es zinu, ka jūs – domubiedru grupa viesojāties pie Imanta Ziedoņa mājās... Kādas bija sajūtas ar šo izcilo Cilvēku tiekoties?

Nav komentāru: