Liene Znotiņa: – Tu jau visu zini, ko es jūtu.





Čau, Inga! :D
Smieklīgi, Tev jau nepatīk, ka Tevi tā saucu, vai ne?
Kā mēs toreiz tur runājām, ja Tu mani sauc par zaķīti, tad es
Tevi vārdā? Tā laikam bija. Jautri, bet nepierasti.
Lai arī daudz gadu, kā Tu saki, bet tomēr grūti Tevi saukt vārdā, esi taču MANA MAMMA.
Tu neesi tāda kā citas mammas, jo Tu esi mana un Ilzes, mēs varam kopā atpūsties, pavadīt labi laiku, aizbraukt kaut kur kopā.
Tagad jāgaida mašīna, vai ne? Varēsim kopā kaut kur aizbraukt.
Zini ko es tikko atcerējos!?
Kā Tu man brīvdienās tincini par to, ka es visu laiku mācos. :D.
Pati tagad ļoti labi zini, kā tas ir. :D Sēdi 21.30 dzer kafiju un
līdz 1.00 – 2.00 mācies. Grūti jau visu zināt. Jāraksta špikerīši? :D. :D.
Īstenībā man nepatīk vēstules rakstīt.
Labāk pateikt visu aci pret aci, un Tu jau visu zini, ko es jūtu.
Tā kā viss šis ir tikai labs dienas sākums, lai varētu pasmaidīt!
Labi, turies, Tevi gaida eksāmeni!
Tava Liene! :*


/09.05.2010./

Nav komentāru: