Kā Tev iet?




Kad es biju ciešanās un grūtībās,
vismazāk pie manis bija tie, kas sit pie krūtīm un
sauc sevi par kristiešiem ...

Ne velti, 
Mahātma Gandijs ir teicis: 
Izlasījis Evaņģēliju es uz reiz kļūtu par 
kristieti - ja pirms tam es nebūtu 
redzējis nevienu kristieti.


3 komentāri:

Anonīms teica...

Daudzas lietas vēl tikai atklāsies un daudzi pārsteigumi mūs vēl tikai sagaida gan par tiem, kas līdzās, gan tiem, kas tālu. Bet pats lielākais pārsteigums būs patiesība par mums pašiem.

Livars teica...

Paldies!
Hm ... kāpēc gan komentētājs ir anonīms?
Patiesība attiecas arī uz rakstītāju.
Un vispār, man nepatīk anonīmi komentētāji...

Anonīms teica...

Patiesība attiecas pilnīgi uz visu un visiem. Žēl, ka mēs visi neredzam to kopējo laukumu, lai saprastu to vienīgo un lielo patiesību. Man arī tie nepatīk. Saraksta visādas lietas. Bet anonīms, jo tā drošāk. Nav jānāk ārā no komforta zonas. Tur silti un omulīgi, tikai vietas pietiek vienam. Nav ar ko parunāties. Nav pleca uz kura paraudāt. Tādēļ anonīmi jāmēģina runāt saglabājot vietiņu savā komforta zonā.