11.05.2014.
Mātes diena
Mothers' Day
Fēte des Mēres
Muttertag



Viss ir tik tuvu:
Tu,
Un mana
Māte
Iesvētībās iet.

Viss ir tik tuvu,
Ka dzīve tā –
Kā Mirte zied.

Mans vecaistēvs
Un Omīte.
Un Dievs tur augstu
Debesīs

Viss ir tik tuvu, cik
Tuvu vien var būt. /Livars/



Manai
Omītei bija līdz zemei gari
brunči un mati garā pīnē kā balti
saules stariņi ap galvu.
Es ieritinājos pie Omammas gultā
un pa viņas vaigu grumbām,
klausoties ik vakara pasaciņu,
aiztecēju tālās un tik brīnumainās pasaku zemēs,
kur ļaudis daudz dziedāja, daudz smējās, bija
čakli un godīgi.
Un, kad no rīta pamodos, redzēju,
ka es pats esmu tādā zemē! /Livars/



Maigs
Mātes lūpu pieskāriens,
mans pirmais
Dieva pieskāriens.

Māci,
Dievs, man
Tevi un
Māti mūžam neaizmirst! /Livars/



Manās bērnības
Mājās
Logi vērās uz āru, un
Priekšlogus pavasaros uznesa uz
Bēniņiem.
Reiz, skrienot ap
Māju es ieskrēju
Atvērtā logā, izlauzu
Krampīti, bet
Stikli nesaplīsa.
Pērienu tik un tā dabūju.

Un vēl es pa logu
Zālē tecināju
Baldriāna pilienus, un
Neviens nevarēja saprast, ko tas
Kaķis tur melnu zemi izvārtījis.
Par to es laimīgā kārtā
Pērienu nedabūju, laikam
Neviens cits to
Baldriānu nelietoja. /Livars/



2 komentāri:

Kaspars teica...

Izcils teksts un bildes lieliski noformetas, Zelta Vardi par Mati un Dievu loti patikami bija lasit un skatities.
P.S.Atvainojos ka nerakstu ar garumzimem tehniskas problemas.

Livars teica...

Paldies, Kaspar! Lai ir labi!