Lieldienas!
Kristīgas, ne tik kristīgas, priecīgas un ... ne tik ...
Aiz loga saulē + 35 C ... 
Nesaulē ~ 20 C
Laikam - pavasaris ...
Man ir bijusi tā laime pa Lieldienām būt
Jeruzalemē, Vatikānā, Amerikā ...
Šogad ... nelielu gabaliņu pa mikrorajonu ...
Ne tikai man, mums visiem vajadzīga pacietība,
savaldība, lēnprātība ... jā, arī - paļāvība ...
Kas Dievam, ieročiem, visvarenībai, meliem, savai lielajai un
šķietamai - visspēcībai ...
Vai Lieldienas mums vieš cerību, drošības sajūtu?
Atbilde: kam Tu tici, uz ko Tu paļaujies, kādi ir Tavi
vārdi un darbi ...
Taisnību, mīlestību un cerību dodoši ...
Ps.
Arī es biju domājis, ka esmu pacietīgāks, paļāvīgāks,
varošāks, izturīgāks ...
Turpinu - iepazīt sevi, citus un apkārtējo pasauli ...




Kur rast atbildi, mierinājumu, iedrošinājumu? ...
Šorīt atradu šādu pierakstu, ievērojamā Atlantas
draudzes mācītāja Čārlza Stenlija sacīto, man šķiet, tās 
ir labas atbildes uz dzīves jautājumiem ...

* Vai tas, ko esmu dzirdējis - saskan ar
Dieva vārdu?

* Vai tas ir gudrs lēmums?

* Vai es varu droši lūgt, lai Dievs man palīdz?

* Vai man ir Gara liecība (vai es esmu nomierinājies)?

* Ja es ticu, ka tas ir Dieva prāts, vai tas atbilst tam, kas es esmu?

* Vai tas pagodinās Dievu?

* Vai tas iekļaujas Dieva vispārējā plānā manai dzīvei?



Mums katram ir savs priekšstats un izpratne, vai arī ne - par
Dzīvi ...
Bet, visi grib būt laimīgi, veseli, neapdraudēti, pārtikuši ...
Bet, kāds esi Tu? 
Kāds ir Tavas Dzīves uzdevums, pienākums?


Lieldienas ...
Aplis, bezgalība, sākums?
Re, tādas mazas Zemeslodītes ...





Šo attēlu saņēmu šorīt, no
Liepājas puses ...
Meža pīļu oliņas ...
Dzīvības, Dzīves jaunie aizmetņi ...
/2014. 20. 04/


Nav komentāru: