Kā Tev (man) iet?






Rīga,
Ziemassvētku un 
Jaungada gaidīšanas laikā ...
/16.12.2013./







Viens no Krustdēliem - 
Artūrs, lai kur būtu, ko darītu,
katru dienu atsūta īsziņu, vai piezvana, 
ar jautājumu:
Kā Tev i?
Jā, kā tad man i?



Ar Dievpalīgu - turos ...
Nekad, nekad nebiju domājis, ka atveseļošanās
laiks būs tik lēns un ilgs ...
Galvenokārt - nomāc lielā izolācija, 
no tik ierastās un nepieciešamās sabiedrības ...
Par laimi, esmu sācis mājās -
vienam jaukam, ļoti uzņēmīgam cilvēkam
novadīt bezmaksas privātstundas/nodarbības - praktiskajā
runas un skatuves kultūrā ...
No tā - arī man liels guvums ... 
Arī es, atkal mācos izteiksmīgi runāt, pareizi elpot, 
izkopt stāju un drošības sajūtu ...
Jāteic, mans students ir pārāks ...


Palīdz jūsu telefona zvani, īsziņas, 
skaipa sarakste un mans
Emuārs ... 
Tajā palēnām rakstu un publicēju
jaunās grāmatiņas -
Stāsti visiem, primāro variantu ...
Arī - norit lēnāk, kā biju cerējis ...
Kāds vaicāja par dzeju ...
To nekad neesmu rakstījis slims būdamas vai
citādi sliktā pašsajūtā ...
Ko rakstu tagad - tas ir reiz piedzīvotais, redzētais ...
Tas ir tā laika notikums ...







Joprojām, bez kāda klātbūtnes, 
pilsētas ielā neizeju, ar sabiedrisko transportu
nepārvietojos ...
Pie datora varu pavadīt pāris stundas dienā ...
Fonā klausos Vācijas satelītradio, galvenokārt -
klasiku. No LV, manuprāt, profesionāli saturīgākais
un mākslinieciski augstvērtīgākais ir - Radio Klasika ...
Latvijas televīzija - ar filmu seriāliem, ziepju operām un
bezsatura šoviem, kā arī LV vadošie interneta politiskie 
portāli nesaista, tik maz vērtīgā ... 
Joprojām interesē Latvijas, tomēr bagātā un
daudzveidīgā kultūras dzīve ...
Mums ir daudz izcilu un talantīgu mākslinieku,
arī - visā pasaulē atzīti un novērtēti ...
Par daudz ko domāju ...
Tomēr, tā cīnījāmies par 
Latviju, savu valodu, latu ...
Par daudz ko un daudziem esmu vīlies ...
Tā nu paliek, šīs trīs -
ticība, cerība, mīlestība ...
Artūrs bieži atgādina:
Turies, Līvi - pie
Debesīm ...


Vakarpusē, bijām viesos ...
Ar skaistu iespēju:  
izbaudīt interesantu sarunu prieku ...
Par Dzīvi, Visumu,
Tālumā un tuvumā esošo ...
Pasapņot par to - ko nezinām,
ko mums vēl neatklāj ...
Dzīve ir skaista, izbaudiet atvēlēto
Laiku!
Lai Jūs pavada prieks un
Mīlestība! Tā ir vislielākā ...





2 komentāri:

cath teica...

Très joli post, tes photos sont superbes! Have a nice day !

Livars teica...

Paldies! Bildes gan pavājas, vēls un mazais Canon ...