Livars – Man jāteic, mums te ir laba sakritība. Es kādu brīdi esmu dzīvojis uz šīs pasaules pirms tevis un vienmēr ar prieku varējis secināt, ka man patīk cilvēki, skaistas lietas, mūzika, mani aizrauj un vilina mākslas pasaule, satikšanās un arī šķiršanās sāpes… Ar prieku varu atzīt, ka visu mūžu esmu varējis nodarboties ar to, kas man patīk, ko mīlu! Man šķiet, ka tev ir stipri līdzīgi.
Livars – Manuprāt, jā! Par savu dzīvi nesūdzos, jo bieži iedomājos, kā ir tur, Āfrikā, kā viņi dzīvo un cīnās par izdzīvošanu… Tas mani vienmēr pamudina nenokārt degunu, ja kaut ko neiegūstu…
Livars – Mums abiem ir bijusi tā laime redzēt arī tālas pasaules zemes, tikties ar visdažādākajiem cilvēkiem... un – mums abiem, katram savas dzīves spēles laukumā – cilvēki ir aplaudējuši... arī tālajā, tik daudzu cilvēku sapņu zemē, Amerikā! Vai tev negribējās tur kādu brīdi palikt ilgāk?

Nav komentāru: