Teksta autors man nav zināms:
Draugiem.


Ja Tev ir lemts nomirt pirms manis,
uzzini, varbūt vari paņemt sev līdzi
Draugu.


Ja dzīvosi simts gadus, tad es gribētu dzīvot līdz simts gadiem
mīnuss viena diena, lai nebūtu jādzīvo bez drauga.


Īsta Draudzība ir kā veselība:
Reti tai pievērš uzmanību,
līdz to pazaudē…


Īsts Draugs ir tas, kurš nenovērsīsies no tevis,
kad to izdarīs visa pasaule.


Kāds ir teicis: Tu esi nodzīvojis īstu dzīvi,
ja līdz savai nāves stundai esi ieguvis
vismaz piecus labus Draugus.


Ja mani Draugi lēks no tilta, tad tā vietā, lai lektu kopā ar viņiem,
stāvēšu zem tilta un viņus ķeršu.


Apskauj savus Draugus stipri, stipri.


Es pieskaršos tev,
Tu man un mums kopā būs labi.


Draudzība – divu ķermeņu viena Dvēsele.


Neej man pa priekšu –
iespējams neiešu Tev pa pēdām, nenāc man pa pēdām –
iespējams nevarēšu būt tev par ceļvedi, nāc
blakus man un esi mans Draugs.
Visi klausās, ko tu saki,
Draugi dzird, ko tu saki, labākie
Draugi dzird par ko tu
klusē.


Draugs ir tas, kas pazīst tavas sirds dziesmu un var
piedziedāt tai, ja tu aizmirsīsi vārdus.


Mēs izvēlamies katrs savu dzīves ceļu, bet
neatkarīgi no tā, uz kuru pusi mēs ejam,
mēs nesīsim daļiņu otra sev līdzi.


Draugi ir Dieva izrādītās rūpes par mums.


Svešinieki ir tie, kas var kļūt par Draugiem.
Draugi – neatņemama sastāvdaļa lielajā dzīves
salātu traukā.



Nav komentāru: