Livars Jankovskis "STĀSTI VISIEM"








Tas ir jautājums …

Atskanēja zvans …
Es pabeidzu kārtējo nodarbību un
visi atstāja telpu, arī es grasījos dodies uz savu kabinetu.
Bet atvērtajās durvīs pamanīju direktoru,  ar kādu
Latvijā populāru ministru.
Mēs smaidīdami sasveicinājāmies un mūsu
pedagoģijas zinātņu doktors  sacīja,
ka arī ministra kungs grib iepazīties ar izdaudzināto
kristīgās ētikas kabinetu un daudzajiem eksponātiem.
Mēs gājām no stenda uz stenda, skatījām daudzās
Bībeles, lūgšanu grāmatas un citus
mūsu laikmeta sadzīves un kultūras priekšmetus.
Tā bijām nonākuši līdz
eksponātiem pieblīvētās telpas gala sienai,
kur atradās improvizēts altāris un zem tā –  
raibos akmentiņos urdzoša, neliela strūklaka.
Es noliecos pie tās un gliemežvāciņā pasmēlis ūdeni,
to ielēju kāda akmens iedobītē.
Redziet, re, kur bizbizmārīte - man viņa te katru dienu jāpadzirda …
Ministrs, kas bija arī kādas mācību iestādes profesors,
paskatījās uz mani, tad direktoru, vēlreiz uz mani, un uzlūkodams,
acīm skaidri saredzamo plastmasas kukainīti, neizpratnē vaicāja:
Vai tad viņa ir dzīva?
Direktors uzsmaidīja ministram,
uzrunāja to vārdā un sacīja:
Redzi, tas arī ir ticības jautājums …







/turpinājumi sekos/




Nav komentāru: