Nurmes baznīcā atklāta
Livara Jankovska grafiskās dzejas izstēde
"Ceļš mani aizveda pie jūras ..." un
Laucienas pansionātā 
"Livara Jankovska Laminētā dzeja" 

#


Ceļš mani aizveda pie
Jūras…

Saules mala jau pieskārās
Apvārsnim. Kāda
Ģimene nāca no peldēšanās un jau gāja uz
Mājām.
Es viņiem sacīju –
Pēdējā brīdī paspēju!
Vīrietis atsmaidīja un vaicāja –
Uz ko?
Es viņam atteicu – uz
Izrādi!
Viņi visi pasmaidīja un turpināja savu ceļu. Arī
Saule.
Nu jau tā ir norietējusi, un es
Jūras krastā stāvu viens pats.
Rītvakar atkal nākšu uz šo vienreizējo
Dieva
Izrādi! /Livars/



2 komentāri:

martinealison teica...

Bonjour cher ami,

Je pourrais simplement écrire : "sans commentaire"...
Tout est dit, avec la splendeur de ces photos.
Je vous fais de gros bisous ♡

Livars teica...

Paldies! lai skaistās Debesis ir arī pār Franciju un Jums!