Livars Jankovskis "STĀSTI VISIEM"









Tik viegli

ir pasacīt – nebaidies!
Tik viegli uzrakstīt:

Cilvēkiem bail atzīt,
Ka viņiem ir bail … /Livars/

Tas ir tik cilvēciski un normāli …

Bet nāves baiļu pārņemts, Viņš (Kristus)
Dievu pielūdza jo karsti; bet
viņa sviedri kā asins lāses pilēja uz zemi. /Bībele, Lk. 22:44/
Apustuļa Pāvila otrā vēstulē Timotejam rakstīts:
Jo Dievs mums nav mums devis bailības garu, bet spēka,
mīlestības un savaldības garu. /1:7/

Nozīmīgi ir tas, kā mēs spējam baiļu brīžos rīkoties …
Kā protam no šī stāvokļa iziet.
Nereti, bailes nav tikai acumirklīgas …
Netēlosim un nemānīsim cits citu, ka mūsos nav baiļu …
Būtiski – nepalikt vienam.

Bailēs un nomāktības bēdās es piesaucu to
Kungu, un Viņš paklausīja un mani atbrīvoja.
Tas Kungs ir ar mani, es nebīstos nenieka.
Ko cilvēki man darīs. /Bībele, 118. Psalms/

Reiz, gadījās tā, ka melnā nakts stundā,
pa kādu šauru Vecrīgas ieliņu devos mājup.
Būtu netaisni, ja teiktu, ka nebiju nobijies …
Pretī nāca bars bravūrīgi un iereibuši jaunieši …
Es sapratu, man nekas cits neatlika, ka sastapties ar viņiem …
Puiši izretojās, sadevās rokās un kā stingrā ķēdē – tuvojās man …
Bet, es nebiju viens!
Es klusām, lai tikai pats dzirdētu teicu –
Dievs, Tu jau to zini, es nekad dzīvē neesmu gājis tēvam pie rokas …
Kungs, esi mans Tēvs … man ir bail, paņem mani pie rokas …

Viņš tevi glābj kā putnu no ķērāja cilpas …
Viņš Tevi sedz ar saviem spārniem, zem
Viņa spārniem tu esi paglābts;
Viņa patiesība ir tavs vairogs un bruņas.
Tu nebīsties nakts briesmu … /Bībele, fragmenti no 91. Psalma/

Vai tu tam tici?




/turpinājumi sekos/



2 komentāri:

martinealison teica...

Bonjour cher ami,

la peur... Oui, je l'ai ressentie de manière plus ou moins forte. Une fois très fortement lorsque j'ai subi une agression dans un ascenseur ... Aujourd'hui encore je me demande comment j'ai pu supporter ce moment. Les minutes et les heures qui ont suivi ont été aussi terribles. La peur prend alors sa véritable signification.

Un billet rempli d'intérêt.
Gros bisous

Livars teica...

Paldies! Galvenais - neļaut sev dzīvot baiļu varā ... Bet, arī tas nav viegli ...
Lai jauka diena!