šodien, 16. 04. 2012.
Rīgā un visā Latvijā /tā saka/ spīdzinoši smidzinošs lietus, 
tomēr - viss top zaļīgāks un koku dziesminieki varēs  taurēt 
/daiņot, vārsmot, trallināt, vīterot, čivināt, treļļot/ jau lapotnēs ...
(dzirdu - man istabā ielavījusies bite, vai milzīgā muša ...?
 O!!! Pirmā, tikko viņu izpestīju un palaidu brīvībā ... tā bija meža kamene ...
Ko viņa tik agri?...)


un vienkāršās tautas /jaunatnes/ ielu māksla arī pastāv ...
kad viss nojaukts, viss nodrupināts ... 
 saki vēl, ka māksla un skaistums neglābs pasauli ...


 * * *



10 comments:

Anonīms teica...

Tu mani padzini. Lietū. Bet saki, ka izglābi.Tik smukus vārdus tu lieto..

Livars teica...

Ja Tu esi kamene ... atceries - es Tevi iznesu lodžijā.
Tev bija iespēja palikt tur ... es atvēru lodžijas logu ... un Tu aizlidoji. Tā tas bija.
Es vēl nobrīnījos, kur Tu ...
Vai es zinu, kāda katram tā lidošana ...

Anonīms teica...

Iespēja palikt ir tikai viena no iespējām. Palikšanai būtu vajadzīgas divas gribēšanas. Un tu jau vairāk par tiem taureņiem, kas tad es- tikai kamene, kurai nav tik žilbinoši skaisti spārniņi.

Livars teica...

Tas nav tiesa:Re, ko par bitēm domāju, saku un rakstu -

Tu pasveicini to
Biti, kas
Ziedputekšņus nes.


Bite
Puķes
Dvēseli
Mūžībā nes.
Tu pasveicini to
Biti, kas
Ziedputekšņus nes.


Bite
Debesīs
Zvaigznes dedz.

Tu pasveicini to
Biti, kas
Ziedputekšņus nes.

Dievs to
Biti
Debesīs
Redz! /Livars/

Anonīms teica...

-Ar bitēm nekad neko nevar zināt- klasisks sakāmais. Vai to pašu var teikt arī par cilvēku..

Livars teica...

Teikt jau var ... tik nu cilvēki neklausās ... viņi pat nedzird, ko paši saka ... Pārsvarā - visi grib runāt!

Anonīms teica...

Sapratu. Turpmāk centīšos mazāk runāt.

Livars teica...

Nesaprati viss ... tik pārprati!

Anonīms teica...

Saprast- tas ir saskaņu rast.
Atrast- tas ir meklēt prast..

Livars teica...

Lūk, tiesa kas tiesa!Tā nu gan i patiesība, anonīmais(ā)!