Oskars Putniņš: Patiesība ir laika - nevis autoritātes jautājums...




Livars – Aiz loga vējš šūpo tukšos ābeles zarus...
Vakar aizlidoja dzērves...
No pelēkajām debesīm nokrīt pa skumjai lietus lāsei...
Ja es tev piedāvātu ceļojumu uz tālām un siltām zemēm, pavadīt ziemu vienam uz kādas vientuļas salas –
kuras trīs lietas Tu noteikti ņemtu sev līdzi, Oskar?
Oskars Putniņš – Jautājums sens kā pasaule, bet vēl joprojām nav ne pareizās, ne nepareizās atbildes... Domāju, ka ar trim lietām būtu par maz, bet ja atpūsties no ikdienas, tad šie priekšmeti noteikti nebūtu tehniski –
drīzāk kāda noputējusi grāmata, kuru jau sen biju plānojis izlasīt, piezīmju klade un kāds gardums. Ne dienu nevaru iztikt bez kāda našķa!
Livars – Atbilde man liek vilties... cerēju uz interneta pieslēgumu, satelīta televīziju un mobilajiem sakariem...
Oskars Putniņš – Patiesībā arī mājās man nav interneta un televīzijas. Manuprāt, istabā ir labāka aura, ja nav nekā no tehnikas! 
Vienīgais, kas man ir – portatīvais dators, kuru pēc darba nolieku atvilktnē... un apkārt nekas nemirgo, nedūc un netraucē atpūsties no darba un studijām.
Livars – Lai nu kā, bet ierakstot tavu vārdu slavenajā Googlē uzzinu, ka ir tāda grupa „Cilvēks ar putniņu” vokālists – Oskars. Vai tas esi Tu?
Oskars Putniņš – Sakritība tiešām apbrīnojama, bet diemžēl nē, tas neesmu es.

Nav komentāru: