Livars – Vai tas nozīmē, ka tev Latvija vairs nav pievilcīga un atpakaļ nebrauksi?
Agnis Kristiņš – Tā gluži nav, Latvija ir mana Dzimtene, tur ir mani vecāki, brālis, māsa, draugi, ar kuriem varu apspriest visu ko vēlos, es jau tūlīt došos mājās, vēl jāmācās pēdējais gads...
Livars – ...
Agnis Kristiņš – Domāju, ka pēc gada... visticamāk – braukšu atpakaļ uz Angliju. Vai nu strādāšu un mācīšos angļu valodu, pēc tam augstskolā...
Ja izdosies – tad uzreiz iestāšos un cītīgi mācīšos!
Livars – Vai tas ir tik vienkārši?
Agnis Kristiņš – Ja uzreiz mācīties augstskolā, tad īsti nezinu, te ir ļoti dārgi īrēt dzīvokli, bet pārtiku var nopirkt lēti, ja māk iepirkties, pat lētāk nekā Latvijā!
Livars – Un ko tu ieteiktu, piemēram – man?
Agnis Kristiņš – Tu domā braukt uz Angliju vai palikt Latvijā ?
Livars – Anglijā jau esmu bijis... un ne vienu vien reizi, skaisti – jā! Paradīze? – Nezinu, nezinu...
Agnis Kristiņš – Tev labāk palikt Latvijā! Anglijā var tikt tikai tādā darbā, ko paši angļi nekad mūžā negribēs strādāt, ļoti grūti te ir būt tikpat augstu kā anglim...
Latvijā Tu esi vajadzīgs jaunajai paaudzei, tev ir daudz zināšanu, Tu vari viņus pilnveidot un likt viņiem pašiem domāt, kā tu mācīji un liki man saprast – kas ir labi, un, ko... labāk nedarīt...
Livars – Paldies! Kā tev ar gandarījuma sajūtu?
Agnis Kristiņš – Tāds darbs ir tikai pašā sākumā... lai iepazītu Angliju un iedzīvotos šinī vidē, pēc tam jāiet augstāk un augstāk!
Livars – Vai pie mums tas nav iespējams?
Agnis Kristiņš – ... Ir gan, bet ir arī ļoti nopietnas problēmas ar finansēm, grūti dabūt darbu, kur maksātu – lai varētu paēst un vismaz īrēt dzīvokli...un vēl kaut ko atlikt...
Te ir arī tādi, kuri atbrauc, nopelna savu naudu un uzreiz visu iztērē izpriecām...
Livars – Tu arī esi jauns, tevi nesaista izpriecas?
Agnis Kristiņš – Gribas jau, pat ļoti... ja arī es atpūšos, tad zinu, ka nākamajā dienā man atkal jāiet uz darbu...
Livars – Vai būs viegli atgriezties mājās?
Agnis Kristiņš – Pēc 7 dienu darba nedēļas... nebūs grūti...
Īstenībā – Anglija man iepatikās un es vēlētos šeit dzīvot!
Uz Latviju man arī gribas, tur ir visi mani mīļie un tuvie cilvēki!
Livars – Kas tevī ir mainījies, ko tu gribi sevī mainīt pēc šī – Anglijā pavadītā vasaras darba, darbiņa un dzīves mirkļa?
Agnis Kristiņš – Es esmu kļuvis atbildīgāks par katru savu rīcību un vairāk pievēršu uzmanību detaļām. Gribētu būt tik pat laipns pret pilnīgi svešiem cilvēkiem un sveicināt viņus, kā es to daru šeit, Anglijā.
Vēlētos mainīt attieksmi pret mācībām – tām jābūt pirmajā vietā, pašlaik man tās ir kaut kur galā... jo strādāju, kaut arī man tagad ir jāmācās...
Livars – Paldies, Agni! Uz tikšanos Latvijā!

/24.09.2010/

Ps. 27.09.2010. Agnis atgriezās mājās.

Nav komentāru: