Par Fredi


Fredim tuvojas kāda – visnotaļ pamanāma jubileja...
Man ir bijusi tā iespēja un prieks... būt viņa karjeras tapināšanas pirmsākumā, tad nu esmu pilnvarots – lasītājus iepazīstināt ar jums zināmiem un arī nezināmiem rakstu galiem, piedzīvojumiem un notikumiem. Par to varēsiet lasīt – vismaz pāris reizes mēnesī... visa gada garumā...

sadaļā: Andris Freidenfelds – Fredis /tuvplānos/

Teātra Žurkas 2010. jeb Kornēlijas inovācijas
Andra Freidenfelda dziesmīte par Kurvi



Kurvis

Kad mani stārķis toreiz nolika pie durvīm
Ar zilu banti cieši apsaitētā – kurvī
Tad paps ar mammu durvis atvēra un viss
Tas mūsu cerētais – kurvis

Bij kaimiņ puikām spēļu mašīnas un rati
Vel īstas ģitāras pēc tam vēl gari mati
Nekas ar mani tāds nav noticis
Man šūpļa vietā bija – kurvis

Kad skolas ballē biju apjucis starp kleitām
Es gāju lūgt, pašu skaistāko no meitām
Bet viņai noskatīts bij cits partneris
Man pāri palika – kurvis

Kad radās izdevība tiesāties ar radiem
Un reizē iesēsties uz pāris desmit gadiem
Tad glāba vainu mīkstinošais apstāklis
Pilns kukuļiem – kurvis

Kad manis paša daudzreiz ievēlētie kurvji
Ar smīnu noteica cik lieli mūsu kurvji
Kā grāmatu es lasu maku atvēris
Še ir tavs iztikas – kurvis

Kad kādreiz kaulainā man piezvanīs pie durvīm
Kā sēni gribēs ielikt mani savā – kurvī
Tā skumji paziņos: Mīļais tas ir viss!
Es pajautāšu tai: Kur solītais? Kur – viss?

Nav komentāru: