11.11. 2011.
L Ā Č P L Ē Š A   D I E N A


* * *


* * *


Es karā (i) aiziedamis,
Krustu cirtu ozolā. 2x



Lai neraud(a) tēvs, māmiņa,
Lai raud krustā ozoliņš.



Nevienam es nedošu
Tēvu zemi nicināt.


Uz ežiņas galvu liku,
Sargāj` savu tēvu zem`.



Labāk manu galvu ņēma,
Nekā manu tēvu zem`.



Negaid` mani, māmuliņa,
No kariņa pārnākot.



Man saulīte norietēja,
Tēvu zemi sargājot.



* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


BRĪVĪBAS PIEMINEKLIS
atklāts 1935. g. 18. 11.
/fragmenti/
tēlnieks: Kārlis Zāle
arhitekts: Ernests: Štālbergs

3 komentāri:

martinealison teica...

Si symboliquement beau...
Gros bisous

Valters teica...

Fantastiski! Spēcīgi.
Gods dzīvot Latvijā!

Livars teica...

Latvija, Latvija ... Tu un Es ... mēs visi savā Latvijā! Ticu, ka arī godīgiem cilvēkiem te ir sava - vislabākā vieta uz pasaules ...