Svētdien
/02.10. 2011./
Latvijā un pasaulē -
SKOLOTĀJU DIENA
Sumināti!


Skola
ir svēta vieta, 
un tai jāpaliek mūsu sirdīs ierakstītai,
kamēr mēs dzīvojam.
/Kārlis Ulmanis/



Neļauj citiem tavas domas izdomāt,
domā pats!
/Kārlis Ulmanis/




Es priecājos par cilvēkiem,
kuri kopj savas jūtas,
skaisti ģērbjas un rūpējas par savu stāju
un ķermeni kopumā.
/Antra Brēmane/
Matemātikas pasniedzēja un deju skolotāja



Lai iznīcinātu kultūru, nav nepieciešams sadedzināt grāmatas;
vienīgi jāpanāk, lai cilvēki pārstātu tās lasīt.
/R.Bradbury/






Izglītības saknes ir rūgtas, bet tās augļi ir saldi.
Aristotelis










Pirms es uzrunāju astoņsimts studentus valsts universitātē,
mani informēja, ka Bībeli skolā nedrīkst pieminēt.
Tajā pašā pēcpusdienā es biju uzaicināts teikt runu
apmēram astoņsimts ieslodzītajiem valsts cietumā,
un cietuma priekšnieks man lūdza,
lai es pastāstot šiem vīriem kādu Bībeles patiesību.
/A.Aldrich/



20 gadu vecumā mēs uztraucamies par to,
ko citi par mums domā.
40 gadu vecumā mums ir vienalga,
ko citi par mums domā.
60 gadu
vecumā mēs saprotam,
ka citi par mums nekad nav domājuši.
/A.Landers/



Nav komentāru: