Viss bija pa īstam -
vasaras vidus, lauku darbi /ne man/, padusmīgi mājas sargi,
cepšana, vārīšana, marinēšana, lopiņu kopšana un pilna māja ciemiņiem ...
Tāda bija mana diena - pie draugiem
"Liepsalās"




Govs ir
Zemes krāsā, un
Piens ir
Debess krāsā.
Un cilvēkā ir kaut kas no
Zemes un
Debesīm. 





Katra diena ir kā
Brīnums.
Vakardiena arī bija
Brīnums.
Un es zinu, arī
Rītdien bites ziedošās
Liepās sanēs kā
Brīnums.
Un šodiena ir kā
Brīnums, ka visu to es
Redzu, dzirdu un jūtu...
Kā bites ziedošā
Liepā par visu to domāt liek.
















Kad vīri ar asām izkaptīm
Sienu pļauj –
Var redzēt, ka no zāles kā
Balts mākonītis augšup ceļas
Mazi taurenīši…
Tās ir puķu
Dvēselītes, kas aizlido uz
Debesīm.


 
Par
Puķēm un
Ziedēšanu vislabāk
Zina pastāstīt
Bites. Bet, tā kā viņas visu
Vasaru ir ļoti aizņemtas, –
Pats brienu ziedošā
Pļavā, kāpju kokos un skatos uz
Pasauli sanošas bites acīm.







Man atkal vējš par
Putniem domāt liek.

Un tā pļava, pilna
Puķu smaržām,
Man uz pleca raibu
Taurenīti liek.

Tik balts – kā silta
Piena padzeries – es stāvu
Vasarā, un it viss man te par
Tevi domāt liek.






Es nevaru te tāpat vien,
man vajag visu
pierakstīt.
Puķi, putnu,
Zvaigznes un
Tevi – man vajag ar labiem
Vārdiem pierakstīt.



Lai ražens jūsu
Liepsalu
laiks!




Nav komentāru: